O czym pamiętajmy, o co dbajmy!

"Dziękuję, Było pyszne"! 





Pewnie każdy z was ma takiego swojego małego przysłowiowego Asa w rękawie. Taką rzecz którą z biegiem lat wypracowaliście sobie można powiedzieć do swojej własnej indywidualnej perfekcji:) Coś takiego, swojego własnego czego nikt wam nie może odebrać i jest takim waszym znaczkiem:) No na tą chwilę mówię o takim znaczku kuchennym:P 
Moim zdecydowanie jest moja zupa pomidorowa:P
Mój Robert, uwielbia, jest prze szczęśliwy kiedy dowiaduję się, że właśnie to czeka na niego w kuchni:) Mało tego potrafi sam jechać do sklepu i wraca ze wszystkim co jest mi potrzebne:)  Kiedyś nawet zapytałam go co jest takiego niezwykłego w niej, przecież zupa jak zupa:) Na co mój drogi mąż odparł bez chwili zastanowienia, że uwielbia ją za jej oryginalność i za to, że mimo wszystko za każdym razem wychodzi inna, inna ale równie obłędna:) Napewno wiecie jak zrobiło mi się ciepło na sercu! Przecież bowiem nie gotujemy dla siebie, gotujemy dla najbliższych:) Jak więc miło jest usłyszeć te proste słowa, one naprawdę tak wiele nie kosztują. Słowa "Dziękuję", "Było pyszne". To takie moim zdaniem podstawy które pokazują, że szanujemy wkład drugiej osoby w to co dla nas robi. U nas właśnie taka bazuje tradycja...Dobre wychowanie i szacunek jeden wobec drugiego! Wdzięczność za codzienność jaką sobie dajemy. 

Widzę jak wiele osób zapomina o tym. Zapomina bądz nie ma dla niego to żadnego znaczenia. Takie zachowania jakoby to było normalne, coś co się nam należy....Nie obdarzamy siebie nawzajem zwykłym, lecz jakże ważnym szacunkiem. Przecież nie ma przymusu bowiem robienia czegoś, robimy to i powinnyśmy to robić nie z poczucia obowiązku lecz z miłości...Czyż bowiem tak zupa pomidorowa nie smakuje lepiej gdy przepełniona jest miłością jaką w nią wkładamy? 

Wydaje mi się, że tak! 

Rozpoczęłam ten wpis prostym, przekazem o Zupiem Pomidorowej, a rozpisałam się głebiej zachodząc w temat... Może spowodowanej jest to takim spojrzeniem, moim własnym na wszystko co się wokół dzieje...Ile jest jadu w ludziach i nie poszanowania jeden drugiego...Przecież świat byłby piękniejszy gdybyśmy my byli lepsi...

Dlatego kochani, kiedy robicie coś dla drugiej osoby. Gotujecie wybrankowi i dzieciom obiad, sprzątacie itp. nie obawiajcie się wymagać również wobec siebie szacunku i słowa dziękuje! Szanujcie siebie, swój czas oraz wysiłek. Uczcie, bo cóż czasem niestety tak jest, że wy musicie wziąść to w swoje dłonie, swych najbliższych tego aby szanowali i doceniali wasze codzienne trudy. Może teściowa nie interesowała się tym aby syna tego nauczyć, zróbcie to wy i nie dawajcie za wygraną, wychowajcie swego syna na takiego mężczyznę jakiego samego chcielibyście mieć. Bo przecież takie są kryteria:)

A wy Panowie, pomagajcie, kochajcie i doceniajcie...Bo czasem może być to drobiazg i stracicie ten smak miłości w przygotowanym daniu, a ono już w tedy nie smakuje tak samo:)


Cały ten schemat prowadzi do tego aby się kochać i dbać o to ile posiadamy szczęścia! Ono jest ulotne i wiele razy byłam świadkiem jak pycha i pewność siebie gubi. 



I pomyślcie jak w tedy ta Zupa Pomidorowa będzie smakować?? Może tak jak właśnie mojemu Robertowi i Alexowi?  



Miłość to najlepszy składnik każdego dania!



Komentarze

Popularne posty