Historie!

Ostatnio siedząc sobie wieczorem w kuchni i zasłuchując się w Pani Katarzynie Nosowskiej naszła mnie taka myśl, tęsknota można by rzec.....Macie tak, że lubicie wracać do starych płyt i do wspomnień z nimi związanych? Ja bardzo! Muzyka jest ukojeniem zmęczonej duszy, jest pięknem samym w sobie. To taka cudowność która zapisuje się w nas i już jest zawsze z nami. Czas upływa, my dorastamy i nasze życie już jest zupełnie przecież inne. Ale właśnie tak muzyka, nuta i dzwięk idące z nią sprawiają, że możemy utonąć w lepszych i jak wiadomo oczywiście czasem i gorszych wspomnieniach.


To melodia która im towarzyszy sprawia iż są tak niepowtarzalne:) Nosowska, Hey, Chylińska, Świetliki czy Sweet Noise. To oczywiście tylko niektórzy z wykonawców na których wychowałam się i bawiłam ze swoimi znajomymi. A jakie to były imprezy:P
Nie, nie ! Nie myślcie, że były to imprezy zakrapiane mnóstwem alko i kończące się można powiedzieć dwuznacznie... Miałam to niebywałe szczęście, że miałam wspaniałych ludzi obok siebie. Ludzi z którymi piątkowe wypady były szaleństwem pełnym śmiechu i wygłupów:) A co najlepsze! Zawsze kończyły się spokojnie w domu gdzie zasypiało się jak dziecko:)
Do takiej młodości chce się wracać i lubi się to robić:)

Teraz wracam do tych chwil, do ludzi za których dziękuje. Jestem wdzięczna za to, że stanęli na mojej drodze i sprawili iż moja młodość i dorastanie było przepełnione radością. Że dzięki nim będę miała tyle fantastycznych wspomnień. Ba ile opowieści kiedy moje dzieci podrosną i będą słuchać o szalonej mamuśce:)
Teraz patrząc na wszystkich tych ludzi widzę jak czas nieubłaganie pędzi. Mamy po 30 pare lat. Swoje rodziny, dzieci. Swoje domy, prace i obowiązki. I żyję tą małą nadzieją, że w końcu życie gdzie przestanie aż tak pędzić i dane nam będzie znowu usiąść wspólnie przy winku, piwku bądz jakimiś równie przyjemnym trunku i powspominać te fantastyczne chwile które razem, wspólnie przeżywaliśmy:)

Kochani nie marnujcie czasu na ludzi którzy was krzywdzą i niszczą! Bo z jakiego powodu macie marnować swój cenny czas? Z poczucia Heroizmu? Z jakiegoś przedświadczenia iż to oznacza, że jesteśmy dobrymi ludzmi i dopuszczając takie osoby pokazujemy, że jesteśmy silni bo to wyznacznik przykładowo wybaczania?

Jeśli ktoś mówi wam coś podobnego to z całym szacunkiem, głupca nie słuchajcie!
Wybaczajcie, zdobywajcie się na takie odruchy. Bo będzie wam lżej na sercu i duszy! Ale jeśli ktoś umyślnie was krzywdzi i niszczy z całkowitą premedytacją. Jeśli ktoś swoją osobą sprawia, że nie potraficie zapomnieć...Dajcie sobie spokój. Żyjcie swoim życiem pełną parą bo wierzcie mi życie jest niezwykle kruche!

Niegdyś ktoś powiedział mi, że nie wszystko można wybaczyć. Nie ze wszystkim można żyć. Nie ze wszystkimi można egzystować ogólnie jak i żyć tak jakby coś się nie wydarzyło.
Nie zaprzątajcie sobie tym głowy! To wasze życie i nie polega na zadowalaniu innych. Nie życzcie nikomu nigdy zle, ale od zła trzymajcie się z dala.
Życie bywa bowiem niebywale figlarne. Nie zawsze ludzie których spotykamy są dobrzy i życzliwi. Niestety również wielu dobroć i serdeczność traktują jak słabość człowieka. Wykorzystują więc ją i depczą takich ludzi. Ale! Ale niech nigdy was to nie cofa od bycia dobrymi. Od bycia czułymi, wyrozumiałymi i życzliwymi! To żadna słabość, to ogromna siła.


I tu myślę, że zostawię was z kawałkiem "Historie" Hey!

Lubie do niego wracać jak i mam słabość ogromną do Pani Katarzyny:) Życie jest za krótkie, cieszcie się nim i spędzajcie z tymi którzy dają wam szczęście! Z tymi którzy będą tworzyć z wami wspaniałe wspomnienia, będą cieszyć się waszym szczęściem i towarzyszyćw trudnych chwilach sprawiając iż będą łatwiejsze!

Kochajcie i bądzcie kochani a od tych którzy tą cudowność starają się wam odebrać i zabić to dobro w was, zwyczajnie, trzymajcie się z daleka!



Czemu na podeszwach butów wnosisz mi do domu brud?
Mam na myśli wiadomości, plotki - nie uliczny kurz.
Czemu w klapach płaszcza, na nogawkach i we wszystkich szwach
Znosisz mi do domu strachy, cudzy lament, zamiast róż?

Kto się kłania Moskwie, kto podnóżkiem Ameryki jest,
Kto ma berło, kto koronę - wielce nie obchodzi mnie.

Nie chcę słuchać tych historii.
Pojedźmy do lasu, do gór.
Z Tobą wszędzie mi po drodze.
Syjamsko Cię czuję i lgnę, czuję i lgnę, czuję i lgnę.

Czemu na podeszwach butów wnosisz mi do domu brud?
Czemu bukiet malkontencji ściskasz w dłoni zamiast róż...

Nie chcę słuchać tych historii.
Pojedźmy do lasu, do gór.
Z Tobą wszędzie mi po drodze.
Syjamsko Cię czuję i lgnę.

Nie chcę słuchać tych historii.
Pojedźmy do lasu, do gór.
Z Tobą wszędzie mi po drodze.
Syjamsko Cię czuję i lgnę, czuję i lgnę, czuję i lgnę.











Komentarze

Popularne posty