Rodze艅stwo 馃馃馃









Kiedy urodzi艂 si臋 nasz Alex, przyznam i偶 nie my艣la艂am o tym 偶eby mie膰 wi臋cej dzieci. Ci膮偶a Alexa jak i wiele p贸藕niejszych wydarze艅 bowiem da艂o mi popali膰.  Ja sama jednak偶e wychowa艂am si臋 jako jedynaczk膮,  c贸偶 mo偶e w sumie nie do ko艅ca bo mog臋 poszczyci膰 si臋 tym cudownym faktem 偶e odk膮d pami臋tam mam wspania艂膮 przyjaci贸艂k臋, kt贸ra jest mog臋 艣mia艂o to powiedzie膰, siostra dla mnie bez dw贸ch zda艅.




Min臋艂y prawie dwa lata od dnia w kt贸rym po raz pierwszy wzi臋艂am w ramiona m贸j najwi臋kszy skarb. To sporo czasu a dla mnie, jakby by艂o wczoraj  馃槉 Te nieprzespane noce, kiedy z 艂atwo艣ci膮 patrzy艂am na oczy i nie pami臋tam wi臋kszego wyczerpania ni偶 pierwsze dni po porodzie.  Jednak偶e postanowili艣my i偶 wszelkie przeciwno艣ci losu nie stan膮 nam na drodze i, 偶e nie chcemy aby Alex wychowywa艂 si臋 sam 馃槉 Tak,  tak kochani po raz kolejny b臋dziemy rodzicami 馃槉 Pewnie,  偶e mamy obawy.  Czy sobie poradzimy i podo艂amy jak ka偶dy normalny rodzic. Bowiem dziecko to nie zabawka lecz ogromn膮 odpowiedzialno艣ci膮, kt贸ra b臋dziemy nosi膰 na naszych barkach do ko艅ca 偶ycia.  Jeste艣my szcz臋艣liwi i ogromnie podekscytowani.  Alex to cudowny ch艂opiec, i z pewno艣ci膮 b臋dzie cudownym r贸wnie偶 starszym bratem ,jednak偶e ciekawi nas jego reakcja na nowego cz艂onka rodziny.

  Obecnie to ju偶 10/11 tydzie艅,  ju偶 i dopiero bo przyznam i偶 pierwszy trymestr bardzo bole艣nie daje mi si臋 we znaki i czuj臋 si臋 ca艂kowicie wyczerpana. Ci膮g艂a senno艣膰 i md艂o艣ci to ju偶 codzienno艣膰, chyba b臋d臋 zaskoczona dopiero w贸wczas gdy mina i obudz臋 si臋 jak skowronek 馃榾
Z Alexem w sumie wcale nie by艂o lepiej jednak偶e tym razem jest jednak du偶o gorzej. C贸偶 wszystko ma swoj膮 cen臋 i nam mam膮  dane jest to jako艣 przetrwa膰, nikt nie powiedzia艂, 偶e ci膮偶a to blogi stan 馃槉
C贸偶 p贸ki co uciekam do dalszego odpoczynku a wam za 偶ycz臋 pi臋knego dnia.  U nas niestety ca艂y czas deszcz. Oby min膮艂 r贸wnie pr臋dko co moje ci膮偶owe dolegliwo艣ci 馃槉



Komentarze

Popularne posty