Co zjeść .....



Sałatka makaronowa z piersią z indyka 



Dzisiaj będzie dość krótko i nie będę się rozpisywała. A mianowicie przepis na szybki i nie drogi obiad za całe 22 zł;)
Nie wiem jak Wy ale ja wbrew pozorom w kuchni uwielbiam przesiadywać to jedno z moich ulubionych miejsc w domu;P  Sprawia mi przyjemność wprowadzanie i wariowanie, że tak to ujmę nowości kulinarnych;) Oczywiście mój mąż to królik doświadczalny ale jakoś na razie nie narzekał na to co zjadł. Ba nawet zarzeka się na wszystkie skarby, że kocha moją kuchnię i jego żołądek jest moją własnością tak jak i serce:) Cóż, cieszy mnie to ogromnie:)

Czas po świętach i Nowym Roku dla nas zdecydowanie był czasem kiedy nasze żołądki potrzebowały normalnego jedzenia...Czegoś zwyczajnego.
A ta zwyczajność to makaron, najlepiej rurki dla mnie przynajmniej są najlepsze i jedynie takowe kupujemy u nas w domu bo pod każdym względem mi odpowiadają:) 
Warzywa mogą być mrożone bądz świeże, jak kto woli tak naprawdę, ja osobiście kupiłam mrożoną mieszankę, że uwielbiam brokuły i kalafior to te dwa właśnie warzywa musiały być w naszym obiadku:)
Warzywa podsmażyłam i tym samym rozmroziłam na głębokim rondelku na niewielkim ogniu...Dodałam troche bułki tartej i wszystko...Na drugim naczyniu usmażyłam piersi z indyka, możecie kupić z kurczaka to również zależy od was. My wybraliśmy indycze ponieważ bardziej cenowo się opłacały. Smak różni się troszkę lecz wierzcie mi są naprawdę smaczne....Piersi jak to mam w zwyczaju iż muszą być idealnie zarumienione podsmażam na nie wielkim ogniu.

I tak o to kiedy już wszystko gotowe najzwyczajniej wrzucam do jednego wielkieeeeego gara i mieszam ze sobą...Żeby smak był jeszcze wyrazniejszy dodaje sos czosnkowy własnej roboty.

Obiad gotowy a wykonanie to parę złotych:) Choć przyznaję iż moje dziecko jest maniakiem mojej zupy ogórkowej której potrafi zjeść aż do bólu brzucha. Mąż natomiast choć zawsze twierdzi uparcie, że cokolwiek bym nie zrobiła uwielbiam zostaję przy mojej zupie pomidorowej:) Fajnie jest mieć takich chłopaków w domu i mieć dla kogo stać przy garach. Ale to akurat wie każda Pani domu:)

Was wszystkich pozdrawiam w ten trzeci dzień nowego roku i życzę udanego wieczoru:)








Komentarze

Popularne posty