Po świętach czas:)

Hej Kochani!


Jak mija wam kolejny dzień po świętach? Mnie rozłożyła trochę choroba, ostatnią noc mam nie przespaną z potężnym bólem głowy. Mąż jednakże  uratował mnie tabletkami przeciwbólowymi i z dodatkiem odrobiny snu czuję się znacznie lepiej. Powoli staram się przygotować do Nowego Roku. Przemyśleć rok który mija i postawić cele jakie chciałabym osiągnąć w roku 2018....

Myślę bowiem, że takie listy i cele do spełnienia są fajną sprawą. Daje nam to bowiem cele które napawają jakąś nadzieją. Szkoda tylko, że u mnie tak trudno z ich spełnieniem...Obiecuje jednakże iż przed tym wyjątkowym dniem spiszę wszystko i będzie kolejny specjalny post:)

A póki co, cieszymy się z jeszcze wolnych dni które możemy spędzać razem. Spacery są własnie jednymi z takich fajniejszych momentów kiedy możemy być wszyscy razem. Pośmiać się oraz porozmawiać.
Przy spacerach niezmiennie świetnie sprawuję się nasz wózek firmy Greentom....Jest bowiem lekki i zwinny co za czym idzie kierowanie nim i prowadzenie jest wprost czymś niezwykle przyjemnym.  My wybraliśmy wersję Reversible ale z biegiem czasu widzę już, że trzeba będzie zmienić go na Classic ze względu na to, że dziecię me rośnie jak na drożdżach:P Oczywiście iż na zewnątrz zimno towarzyszy nam śpiworek który zakupiliśmy u Skrzynka Beniaminka . Kolorystyka i wygląd ogólnie nas zachwycił i zdecydowanie się sprawdza, tak więc z czystym sumieniem mogę wam polecić jego zakup.

Cóż teraz pozostaje mi życzyć wam miłego wieczoru być może zaczytując się odrobinę i powoli przygotowywać się do nadchodzącego Nowego Roku. Ja obiecuję ze swojej strony, że jeszcze się odezwę:)











Komentarze

Popularne posty