Happy New Year 2018!!!


Witajcie Kochani!



Zgodnie z obietnicą piszę. Piszę ostatni post w roku 2017...Nie wiem jak wasz ostatni rok ale mój minął hmm... owocnie...Bogaty bowiem w wiele wrażeń i doznań, tych lepszych i gorszych.

Dokładnie 08.07.2017 roku mój mały szkrab skończył pierwszy rok swojego życia....W tym roku razem z jego Tatą postanowiliśmy przed Bogiem złożyć przysięgę i tak to zostaliśmy mężem i żoną.
Przeprowadziliśmy się do zupełnie innego Województwa, w miejsce gdzie zupełnie nikogo nie znamy i wszystko jest nam bardzoooo obce...Każdego dnia staramy się odnajdywać.

Cóż przyznam, że nie był to łatwy czas. Stawiał nam bowiem wiele wyzwań i zupełnie nowych uczuć z którymi musieliśmy jakoś sobie radzić. Jako rodzice i jako małżeństwo. Jednakże mimo wielu czynników które nie sprzyjały nam jako rodzinie daliśmy radę. I jesteśmy, nadal trwamy. Docieramy się każdego dnia i spełniamy jako rodzice wspaniałego chłopca.

Czego mogę wam życzyć moi drodzy?

Miłości, bo bez niej życie pozbawione jest namiętności która przecież od tego pieknego uczucia zależy....Miłość jest różna tym samym namiętność również....
Rodziny, bo bez niej życie pozbawione jest sensu aby każdego dnia wstawać i  starać się przetrwać. Uwierzcie mi, że gdyby nie Alex życie nie miałoby sensu.
Przyjazni,czasem bowiem przyjaciel jest nawiększą ostoją w naszym  życiu gdy wszystko inne zdaje się walić.
Zdrowia, które pozwoli wam w pełni cieszyć się ze wszystkiego co was otacza i co posiadacie.

A jak już będziecie mieli te cztery rzeczy, życzę wam wora kasy na spełnianie wszystkich marzeń tych mniejszych jak i też tych większych...

Ja jestem na etapie tego trzeciego bo cóż wszystko inne mam...Jestem zdrowa, przynajmniej tyle mi wiadomo:P Mam mężczyznę który kocha mnie ogromnie choć przyznaję iż czasem mimo tej miłości ma ochotę się go palnąć w łeb.
Mam cudowne dziecko i rodzine która jest dla mnie wszystkim. I wspaniała przyjaciółkę, która pomogła mi w bardzo trudnym czasie nie zwariować.

Pamiętajcie aby sie kochać każdeo dnia i nie bać walczyć o swoje szczęście!


Szczęśliwego Nowego Roku 2018!!!










Komentarze

Popularne posty